Velkommen til Renault Trucks indhold
VOLVO UKRAINE LLC
Renault Trucks dealers at Kyiv, Ukraine
Lukket
Se nummer
Åbningstider
| Mandag | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Tirsdag | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Onsdag | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Torsdag | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Fredag | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Lørdag | - |
| Søndag | - |
Salg
| Mandag | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Tirsdag | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Onsdag | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Torsdag | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Fredag | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Lørdag | - |
| Søndag | - |
Service
| Mandag | 08:00 - 12:00 / 13:00 - 20:00 |
| Tirsdag | 08:00 - 12:00 / 13:00 - 20:00 |
| Onsdag | 08:00 - 12:00 / 13:00 - 20:00 |
| Torsdag | 08:00 - 12:00 / 13:00 - 20:00 |
| Fredag | 08:00 - 12:00 / 13:00 - 20:00 |
| Lørdag | 08:00 - 12:00 / 13:00 - 19:00 |
| Søndag | 08:00 - 12:00 / 13:00 - 19:00 |
Reservedele
| Mandag | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Tirsdag | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Onsdag | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Torsdag | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Fredag | 09:00 - 12:00 / 13:00 - 18:00 |
| Lørdag | - |
| Søndag | - |
General manager
Yuriy Schur
380444903114
380504405264
yuriy.schur@volvo.com
380444903114
380504405264
yuriy.schur@volvo.com
Sales contact
Vitaliy Shatokhin
+380952913984
+380952913984
vitaliy.shatokhin@renault-trucks.com
+380952913984
+380952913984
vitaliy.shatokhin@renault-trucks.com
Sales contact
Serhii Musuleha
38 099 340 26 15
serhii.musuleha@renault-trucks.com
38 099 340 26 15
serhii.musuleha@renault-trucks.com
Service contact
380444903114
380503324220
info.ua@volvo.com
Parts contact
Victor Grigoryev
380444903116
victor.grigoryev@volvo.com
380444903116
victor.grigoryev@volvo.com
Parts contact
Vadym Kharchenko
380444903116
380952744514
vadym.kharchenko@volvo.com
380444903116
380952744514
vadym.kharchenko@volvo.com
4.3 / 5
356 Evalueringer
21 June 2025
Денис Попов
Der var besøg vedrørende et defekt gulvniveau. De fandt alt og fiksede det (tråden i fletningen var flosset). Dagen efter opdagede jeg, at de rev en ledning ud af nabostikket, hvor de ringede med ledningerne under emhætten og klemte 2 ledninger, da de satte dækslet der. For alt 14.1K. For mit vedkommende er det for meget. De tager point for dette. Og elektrikeren Sasha er fantastisk!
6 August 2024
Сергей Светлов
God service, god service. Der er et brusebad, et opholdsrum, et stort område, en stor parkeringsplads indeni. Arbejdstiden er ændret, tidsplanen er blevet mere bekvem, de arbejder fra 8 til 20 timer, syv dage om ugen.
12 November 2024
Dav Dav
Meget god service, især elektrikeren Alexey. Jeg havde en ubehagelig oplevelse, da min bil brød sammen i Tyskland, og den eneste service, der hjalp mig gratis, var Alexey!!!
Respekt til dig og et kæmpe tak 👍👍👍
22 June 2023
Stas Misan
Og så i orden med mine indtryk af denne Volvo-service. Mestrene med fejlen på den bil, der blev leveret til servicen, klarede det relativt hurtigt.
- føreren, der servicerede bilen, er høflig, ansvarlig og kompetent
- lederne og alt personalet fra kontoret, som jeg skulle kommunikere med, er meget høflige og høflige
- service vedrørende chaufføren: der er et venteværelse til chaufføren med komfortable stole og sofaer. Der er også et brusebad, men luftudsugningen virker ikke (jeg tvivler meget på, at dine medarbejdere ville gå med til sådanne betingelser). Der er en vandkøler i venteværelset, men der er intet vand, det er 30°C udenfor og der er intet vand (den løb ikke ud foran mig. Den er der simpelthen ikke, jeg har kigget på vandkøleren for tredje dag, og det bliver der nok ikke, men der er på kontoret). Ved bilservice af andre mærker bliver chaufføren behandlet med frokost, men hos Volvo-servicen forkæler de ham ikke engang med vand. I kinesiske værktøjsbutikker forkæler de kunderne med kaffe, men hos Volvo service er der ikke vand. Sådan en lille ting. Men så stødende
24 July 2018
Dom Roslav
Tyagonina. Vi lavede en aftale om olieskift en uge i forvejen. Vi bad om at få det gjort kl. 11. Lederen planlagde det til kl. 8 og sagde, at de ville arbejde på bilen først om morgenen. Der gik tre timer efter vi tog imod bilen, og de begyndte først lige at arbejde på den. Vi kørte den ind i garagen. De ville skifte olie, når det var koldt. Tilsyneladende forstår de ikke, at et køretøj ikke skal stå i tomgang. Jeg tror, at alle forstår, at det er en fejl at skifte olie, når det er koldt. Vi nægtede og kørte væk. Vi spildte en halv dag og brændte brændstof op. Tjenesten var træg.