Velkommen til Renault Trucks indhold
LILLE METROPOLE VI
Renault Trucks dealers at LESQUIN, France
Lukket
Se nummer
Åbningstider
| Mandag | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| Tirsdag | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| Onsdag | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| Torsdag | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| Fredag | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| Lørdag | 08:00 - 13:00 / 14:00 - 16:30 |
| Søndag | - |
Salg
| Mandag | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| Tirsdag | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| Onsdag | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| Torsdag | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| Fredag | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| Lørdag | 08:00 - 13:00 / 14:00 - 16:30 |
| Søndag | - |
General manager
Bernard BACQUET
06 89 77 84 58
bernard.bacquet@coquide.com
06 89 77 84 58
bernard.bacquet@coquide.com
Sales contact
Franck LIENARD
06 11 46 46 66
franck.lienard@coquide.com
06 11 46 46 66
franck.lienard@coquide.com
Service contact
Pascal VANSON
03 21 23 47 45
pascal.vanson@coquide.com
03 21 23 47 45
pascal.vanson@coquide.com
Parts contact
Freddy RICHARD
03 20 16 20 20
freddy.richard@coquide.com
03 20 16 20 20
freddy.richard@coquide.com
4.2 / 5
107 Evalueringer
21 May 2024
ask me
Fuldstændig uprofessionelt.
Efter vurderingen og påbegyndelsen af arbejdet på mit køretøj kontaktede hovedmekanikeren mig, fordi centrallåsen i førerhuset ikke længere virkede, låsecylinderen drejede frit, og de ville opkræve mig for at åbne døren. Jeg påpegede, at låsen og centrallåsen virkede, da lastbilen blev sat af, og dette var ikke noteret på køretøjets tilstandsrapport.
Jeg svarede OK, og spurgte ikke, om de havde skiftet batteri i fjernbetjeningen for ikke at være uhøflig.
Da jeg hentede mit køretøj, var vejstøjen der stadig på trods af anslået 150 EUR og reparationsomkostningerne på 1600 EUR. De tog køretøjet tilbage, rettede deres fejl og returnerede det til mig ugen efter. (Under den indledende prøvetur var teamlederen forstående, i modsætning til værkstedslederen, som var mindre ærlig.) Efter at have fået mit køretøj tilbage, besluttede jeg at skifte batteriet selv, bare hvis de ikke allerede havde gjort det. Magien skete, og centrallåsen virker, efter de har skiftet batteri i fjernbetjeningen!
Hvordan kan de hævde at være professionelle med speciale i min bils mærke og ikke engang starte med at teste centrallåsfjernbetjeningens batteri, når det ikke virker?
Derefter fortalte hovedmekanikeren mig, at de allerede havde givet mig gaver...(???) Da alt, hvad de gjorde, var at dække over deres fejl i diagnosticering, reparation og køretøjstest...
Og han nægter at refundere mig for den service til bildøroplåsning, som de opkrævede mig for, selvom test af fjernbetjeningens batteri ville have løst problemet!
Desuden fandt jeg en anden knækket skrue, som ikke blev diagnosticeret, repareret eller endda bemærket, selvom den kun var 30 cm fra, hvor de arbejdede. (Motorophæng)
De er der for at diagnosticere den løse jordrem og forsøge at opkræve dig for denne forældede reparation. Men for en manglende skrue, der er synlig i motorrummet 30 cm fra, hvor de arbejder, er de ingen steder at finde. Og når det kommer til at teste batteriet i centrallåsen, er der pludselig ingen i nærheden; de tilbyder straks at debitere dig for at låse døren op!
Du kan se, at det er meget mere rentabelt for dem at betale for at låse en dør op end for et batteri, der koster mindre end 2 € i en fotobutik!
Et ord til de kloge...
PS: Jeg var nødt til at give en stjerne, men denne virksomhed fortjener ikke nogen!!! Undgå det!
Det er intet som de professionelle i Renault Truck-værkstedet i Bayonne, der faktisk ved, hvad de laver, og det viser sig på regningen og kvaliteten af servicen!
22 January 2019
Jardin paysage
Professionel velkomst og service til vedligeholdelse eller køb af brugskøretøjer, stor ulempe ved det direkte udsyn til hold, der trækker i benene på hinanden, og også den administrative side, som tager mere tid end reparationen af dit køretøj...
7 August 2020
Didier LEFEBVRE
Fantastisk velkomst, god service. Personalet er opmærksomme og lydhøre. Endnu en gang tak til reservedelsbutikkens reception og værkstedet.
Winfield Racing School-holdet
21 June 2020
Augustin
Udmærket velkomst, men det tog mere end halvanden time at reparere et dæk, især med et Norauto-sæt, selvom vi skulle være i en nødsituation...
13 September 2022
matthieu tissoires
Jeg ringede i morges kl. 8 og blev hjulpet på stedet en time senere! Optimal lydhørhed! Tak!