Velkommen til Renault Trucks indhold
Karl Graf Automobile AG
Renault Trucks dealers at Mettmenstetten, Switzerland
Lukket
Se nummer
Åbningstider
| Mandag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Tirsdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Onsdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Torsdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Fredag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Lørdag | 08:30 / 16:00 |
| Søndag | - |
Salg
| Mandag | 08:30 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Tirsdag | 08:30 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Onsdag | 08:30 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Torsdag | 08:30 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Fredag | 08:30 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Lørdag | 08:30 / 16:00 |
| Søndag | - |
Service
| Mandag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Tirsdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Onsdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Torsdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Fredag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Lørdag | - |
| Søndag | - |
Reservedele
| Mandag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Tirsdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Onsdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Torsdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Fredag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Lørdag | - |
| Søndag | - |
General manager
Robert Graf
+41 43 466 70 00
+41 79 665 69 84
robi.graf@grafauto.ch
+41 43 466 70 00
+41 79 665 69 84
robi.graf@grafauto.ch
Sales contact
Markus Weiss
+41 43 466 70 14
+41 79 661 31 73
markus.weiss@grafauto.ch
+41 43 466 70 14
+41 79 661 31 73
markus.weiss@grafauto.ch
Sales contact
Stefan Nussbaumer
+41 43 466 70 04
+41 79 320 36 86
stefan.nussbaumer@grafauto.ch
+41 43 466 70 04
+41 79 320 36 86
stefan.nussbaumer@grafauto.ch
Service contact
Jonas Haab
+41 43 466 70 10
werkstatt@grafauto.ch
+41 43 466 70 10
werkstatt@grafauto.ch
Parts contact
Gideon Kunz
+41 43 466 70 12
werkstatt@grafauto.ch
+41 43 466 70 12
werkstatt@grafauto.ch
4.5 / 5
251 Evalueringer
22 October 2025
Stefan Wildi
Jeg tog min bil ind i dag for at få skiftet dæk. Da jeg hentede den, fortalte de mig, at de stadig påfyldte sprinklervæske og kølevæske. Da jeg kom hjem, tog jeg et hurtigt kig under motorhjelmen og lagde mærke til, at kølevæskebeholderens dæksel var glemt. Heldigvis sad den stadig i motorrummet. Jeg tænkte alligevel: Jeg fik bilen serviceret der for tre måneder siden, og nu skal jeg allerede fylde den op?
24 October 2025
Jean Fontana
Jeg er 59 år nu og har aldrig skrevet en anmeldelse før, men det er desværre første gang.
Da jeg fik en bestilling på at udskifte en turboslange på vores autocamper, opdagede jeg senere på fakturaen, at fire nye vinterdæk blot var blevet monteret og opladet, selvom vi hverken havde modtaget tilbud eller bestilt, og vores autocamper er kun brugt om sommeren og opbevaret om vinteren.
Efter et telefonopkald med kundeservice hævdede de, at der havde været en misforståelse og sagde, at de gamle dæk allerede var blevet bortskaffet. I søgen efter en løsning tilbød de at montere fire nye sommerdæk.
Vi måtte tage imod tilbuddet med hævn.
Nu har jeg siddet i caféen i hele to timer, selvom de sagde, det ville tage en time, og jeg venter stadig
til vores autocamper.
Er det det, du kalder seriøst, kundeorienteret arbejde? Det tror jeg ikke, og jeg vil bestemt ikke besøge dette værksted igen, endsige anbefale det til nogen.
Jean-Marc Fontana
2 December 2025
Claudia Schmid-Blatti
Super hurtig, venlig og kompetent service til en hurtig pære udskiftning i min bil. Mange tak!
7 June 2025
Pasci
Advarselslampen "Check Tire Pressure" tændte. Jeg stoppede ved den nærmeste tankstation, tjekkede hurtigt dæktrykket, kalibrerede det igen, og så gik jeg! Efter skiftet til sommerdæk sker det i ny og næ. Så jeg stoppede ved siden af luftslangen på tankstationen og tjekkede dæktrykket. Ikke den samme! Fladt dæk på højre bag. En masse luft var allerede sluppet ud. Åh min gud. Min næste aftale nærmer sig, og her er jeg med et fladt dæk. Okay, tankstationen tilhører Graf Auto og har et værksted. Ingen grund til at skynde sig til servicecenteret. Hej, sir, lille fladt dæk, kan du tage et kig? Selvfølgelig vil mekanikeren være der. Tre minutter senere ankom mekanikeren. Åh, jeg må have fanget en genstand. Efter en kort inspektion blev synderen fundet: en 4 cm lang skrue sad fast i dækkets slidbane. Intet problem, fortalte mekanikeren, vi kan ordne det lige her. Så han fik sit værktøj, og inden for 10 minutter var dækket fyldt op med frisk luft, og bilen var klar til at køre. Jeg betalte for reparationen i butikken, og jeg gik! Tjenesten kunne ikke være bedre. Ukompliceret, hurtigt og overkommeligt – og alt dette med en ikke-Grafton-bil! Jeg anbefaler stærkt Graf Autogarage. Mange tak.
28 March 2025
Peter Niederberger
Fantastisk service. Har lige købt en bil der. God pris og de overtog også alt det administrative arbejde. Jeg siger tak og kan med god samvittighed anbefale den professionelle service af denne garage!