Velkommen til Renault Trucks indhold
NOYENS TRUCKS NV
Renault Trucks dealers at OLEN, Belgium
Lukket
Se nummer
Åbningstider
| Mandag | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| Tirsdag | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| Onsdag | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| Torsdag | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| Fredag | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| Lørdag | 07:30 / 12:00 |
| Søndag | - |
General manager
danny@noyenstrucks.be
Sales contact
Danny Noyens
+32 (0)14 85 95 55
+32 (0)496 28 99 88
danny@noyenstrucks.be
+32 (0)14 85 95 55
+32 (0)496 28 99 88
danny@noyenstrucks.be
Service contact
Dick De Groof
+32 (0)14 85 95 55
dick@noyenstrucks.be
+32 (0)14 85 95 55
dick@noyenstrucks.be
Parts contact
Luc Pauwels
+32 (0)14 85 95 55
luc@noyenstrucks.be
+32 (0)14 85 95 55
luc@noyenstrucks.be
4.2 / 5
99 Evalueringer
21 May 2025
Sherzodbek Khudoyarov
Fremragende service, venligt personale, tilbudt kaffe, der er Wi-Fi
10 April 2025
Сергей Иванов
Jeg skiftede fartskriver i traktoren i april 2025. Ankom med en container på chassiset. Der var god plads til at stå. Jeg rejste mig frit alene, uden instruktioner. Frakoblet vognen. Jeg skrev kilometertal, firmanavn og traktornummer ned. Jeg tog registreringsattesten. Jeg gik på kontoret, hvor der var behagelige og muntre medarbejdere - en kvinde og en mand. Manden tog registreringsdokumentet, tjekkede oplysningerne, bad om nøglerne og bad om at vente. Kontoret har en kantine med kaffe, service, vand og en skraldespand.
Masser af stole og borde. Der er hurtig Wi-Fi. Der er toilet. Jeg så ikke sjælen.
De gjorde alting ret hurtigt, jeg lavede en udskrift, hvor mekanikerfyrene satte servicestempler.
Kontormedarbejderne udskrev endda tolddokumenter for mig på min anmodning, hvilket en særlig og særlig tak til dem!!!
Serviceniveauet og hans team er meget højt!!!!! Hvis bare alle tjenester var så kompetente og gæstfrie!
Held og lykke til alle og hav barske veje ;)
3 June 2024
Lise Geerinckx
Besøgte med min hestevogn, fordi den ikke længere startede ordentligt og viste alle slags lys. Jeg arbejdede på det i starten og løste det angiveligt, men da jeg ville derfra, fik jeg de samme lys. Arbejdede på det igen på det tidspunkt, skulle betale for arbejdstimer to gange, mens de i sidste ende justerede noget, som deres analysecomputer allerede havde indikeret første gang. Kørte hjem, tre dage senere, da jeg forsøgte at genstarte camion, gjorde den absolut ingenting, intet svar på nøglen, ingen lys, ingen lyd, absolut ingenting. Ringede med beskeden, at jeg ikke rigtig synes, det er sjovt, at jeg betalte mere end 300 € kun for at ende med et større problem, end jeg kom med. Telefonisk modtager jeg kun et "ja, batteriet skal skiftes", absolut intet svar på spørgsmålet om, at jeg faktisk betalte mange arbejdstimer for ingenting sidste gang. De vil ikke se mig her igen, fordi servicen virkelig ikke er i orden.
17 April 2025
k1000000 k1000000
De sænkede førerhuset i lastbilen og knækkede forruden, de sagde at en genstand var faldet ned fra sengen, men denne genstand var godt sikret, derudover bad jeg 2 gange om at blive i garagen og tjekke for at undgå sådanne tilfælde, til sidst, da jeg ventede på kontoret, ringede de til mig og det var en overraskelse!!!
6 November 2020
Stephanie Van Coillie
Tre dårlige oplevelser i træk.
1) Olie sælges til dobbelt pris.
2) Modtog en faktura, selvom den var under garanti. Vi var nødt til at ringe tre gange, før vi modtog et svar, og modtog endelig en kreditnota efter at have modtaget en rykker.
3) Fik skiftet dæk gennem Renaults 24/7 service. Det tog 15 minutter og ingen materialer, hvilket resulterede i en regning på €850,00. Svaret: "Du skulle have ringet til os først." Da det viste sig, at jeg gjorde det, fik jeg at vide: "Tough luck."
Det er en skam, at dette var garagens reaktion.