Velkommen til Renault Trucks indhold
FAURIE TRUCKS LIBOURNE
Renault Trucks dealers at ARVEYRES, France
Lukket
Se nummer
Åbningstider
| Mandag | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Tirsdag | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Onsdag | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Torsdag | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Fredag | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Lørdag | - |
| Søndag | - |
General manager
Mickaël BOULMIER
m.boulmier@faurie.fr
m.boulmier@faurie.fr
Sales contact
Angel LOBATO
05 57 51 36 15
a.lobato@faurie.fr
05 57 51 36 15
a.lobato@faurie.fr
Service contact
Parts contact
Frédéric COSTE
05 57 51 36 15
f.coste@faurie.fr
05 57 51 36 15
f.coste@faurie.fr
Rental contact
Carlos FERNANDES
06 86 18 90 73
c.fernandes@faurie.fr
06 86 18 90 73
c.fernandes@faurie.fr
3.9 / 5
76 Evalueringer
28 October 2025
Vonnyck Leduigou
Mange tak for velkomsten. Særlig tak til hr. Carlos for hans ekspertise og forståelse. Tillykke til denne Renault garage.
4 March 2025
S L
Jeg ankommer til reservedelsreceptionen, jeg siger hej, personen siger hej tilbage.
To herrer står nu ved reservedelsreceptionen foran hver deres computer. Jeg venter og venter, jeg fortæller mig selv, at jeg er den eneste kunde der, så de vil snart spørge mig, hvad jeg har brug for.
Nå nej, total ligegyldighed over for min tilstedeværelse, til det punkt hvor det irriterer mig at vente så længe uden at nogen siger noget til mig. Jeg vender ryggen til, jeg forstår godt, at jeg ikke kom.
Så for mig er det enkelt: de vil aldrig røre min lastbil, givet gutternes velkomst og interesse.
20 August 2024
Olivier Dubergey
Hej
Renault Type C 430 26-tons lastbil købt ny i oktober 2023, mit eneste arbejdsredskab
Nedbrudt den 11. juli 2024 (kraftudtaget brød)
Da lastbilen er blevet leveret til Renault Libourne
Dele skal ankomme hver 3. dag
Men stadig ingenting
På intet tidspunkt spørger de, hvordan jeg arbejder
Mit firma er i fare
Og intet, ikke en eneste information
Dette er uacceptabelt for sådan en virksomhed
Hvornår kommer der en løsning? Hvordan arbejder jeg?????
Jeg venter på et hurtigt svar og frem for alt på, at min lastbil bliver repareret, kompensation for denne måned, hvor jeg ikke har arbejdet, og på, at lejemålet overtages!
12 January 2024
Coustes Amandine
Hej, efter at have brugt tjenesterne fra Renault lastbil spekulerede jeg flere gange på, om jeg ikke var i et skjult kamera
Jeg var nødt til at vente måneder på, at nogen fortjente at lave min reparation.
Da jeg endelig var i stand til at bjerge mit køretøj, faldt min kofanger af såvel som hjulkasserne.
Jeg var nødt til at bringe mit køretøj tilbage, ellers vovede de at beskylde mig for min dårlige opførsel ved at fortælle mig, at det var mig, der måtte have ramt et dyr.
Jeg var nødt til at hente en leder, som var enig med mig ved at bekræfte, at arbejderen havde udført sit arbejde dårligt.
De beder mig kontakte mig ved modtagelse af de nye dele for at lave reparationer.
Uden at returnere efter uger, måtte jeg følge op med en anden undskyldning hver gang (ingen dele fra leverandøren, forkerte dele sendt osv.)
Jeg var nødt til at bringe varevognen tilbage og miste endnu en arbejdsdag for at lave reparationerne om.
Kort sagt, jeg fandt mit køretøj tilbage om aftenen, kiggede nærmere næste dag og så, at det var blevet revet af igen, kofangeren ikke engang sat tilbage i kabinen.
Jeg stopper ikke der og vil kontakte forbrugerforeningen samt min juridiske afdeling.
For skaden og mit tab af arbejdsfortjeneste i forhold til mine tabte arbejdsdage.
14 August 2025
patrick favereau
Jeg er meget venlig 🙂