Velkommen til Renault Trucks indhold
SOUTH WEST TRUCK & VAN
Renault Trucks dealers at GLOUCESTER, United Kingdom
Lukket
Se nummer
Åbningstider
| Mandag | 08:30 / 17:00 |
| Tirsdag | 08:30 / 17:00 |
| Onsdag | 08:30 / 17:00 |
| Torsdag | 08:30 / 17:00 |
| Fredag | 08:30 / 17:00 |
| Lørdag | - |
| Søndag | - |
Service
| Mandag | 08:30 / 17:00 |
| Tirsdag | 08:30 / 17:00 |
| Onsdag | 08:30 / 17:00 |
| Torsdag | 08:30 / 17:00 |
| Fredag | 08:30 / 17:00 |
| Lørdag | - |
| Søndag | - |
Reservedele
| Mandag | 08:30 / 17:00 |
| Tirsdag | 08:30 / 17:00 |
| Onsdag | 08:30 / 17:00 |
| Torsdag | 08:30 / 17:00 |
| Fredag | 08:30 / 17:00 |
| Lørdag | - |
| Søndag | - |
3.9 / 5
55 Evalueringer
19 September 2025
валерій дуткевич
Rædsel!!! Ikke nok med at de tog bilen til service 2 timer senere end den aftalte tid, de skiftede også olie og filtre indenfor 3 timer... Jeg anbefaler det ikke. Det virker som om de puster arbejdstiden op!!!
22 July 2024
Sarah Woodger
Kunne ikke anbefale denne garage nok, som et lille firma med kun 2 lastbiler, som også er plantedele, kan et nedbrud vise sig at være meget dyrt. For os har den tid, hvor køretøjet ikke er i stand til at arbejde, absolutte katastrofale konsekvenser både for vores kunder og for vores potentiale til at tjene penge. Denne garage er ikke vores sædvanlige garage, og vi kom til dem på grund af nedbrud over hele landet. De har gjort deres bedste for at holde os orienteret og få os tilbage på vejen. Prisen er utrolig fair (især i betragtning af alt det, de opnår inden for de fakturerede timers arbejdskraft!) Helt vidunderligt - hvis vi havde base tættere på, ville jeg flytte vores Renault lastbil vedligeholdelseskontrakt til denne garage!
Særlig tak til manageren Rich, som jeg føler er gået ud over det, men som også er ærlig, troværdig og holder sit ord. Efter min erfaring med andre lastbilværksteder er disse stadig mere sjældne kvaliteter!
5 April 2024
MiniMoves
£130 i timen. 3-4 måneder at sætte en XLWB varevogn op til lige under £7000,00.
Okay, så jeg har endelig fået min varevogn tilbage. Og anmeldelsen går op igen efter at være blevet truet af ledelsen/ejeren. Så her kommer det. Håber det gør ondt, for det er min intention.
November 2023 tog jeg en XLWB varevogn til dette firma. Vi havde brug for en IVECO-specialist. Overdreven røg og manglende gasrespons. Så fik nogle egr- og olierør udskiftet blandt andet til en pris af 2.000. 3 uger senere stoppede politiet mig og overvejede at aflyse varevognen på grund af overdreven røg. Jeg sagde undskyld, jeg har lige fået varevognen tilbage, og det har kostet mig mange penge. Så ombooket til 3. januar 2024. Med South West og lastbiler i Glos igen.
Så over telefonen fortalte jeg dem symptomerne, og en fyr ved navn Jamie sagde, ja, det lyder som om det er dine indsprøjtningsdyser. Overtankning, ingen lækagetestbevis fremlagt.
Vi talte om dette, og jeg sagde, at de blev gjort for 8 måneder siden. Så jeg var ikke sikker på det. Men disse fyre er ment som professionelle, så de lod det være ved det. Og de lavede dyserne.
Tog hen for at hente. Betalte før test. Fik det ikke engang ud for retten. VAREVAREVOGNEN HAR IKKE ÆNDRET SIG. SÅ PENGE BRUGT UDEN GRUND.
Desværre havde jeg betalt dette, før jeg testede varevognen. Så jeg betalte dette og tog på arbejde, før jeg indså, at varevognen stadig er i samme stand, som jeg afleverede den. Så 2.000 unødvendigt brugt på dysere og rør.
3. januar 2024 - efter yderligere inspektion fra sydvest og lastbiler. Selve EGR er mistænkt. Så udskift det for yderligere 2.000 med noget mere rørarbejde, varevognen reagerer stadig ikke i gear. Taget hen for at hente, og det er stadig det samme. IGEN. Nu har jeg fået nok med ledelsen i Glos. Der er nu mistanke om DPF, så Jamie havde indvilliget i at oprette en konto, så vi kunne ordne resten af pengene.
Så jeg sendte en MAIL til hovedkontoret i Bristol og kom igennem til en fyr ved navn Andy Passco, som i starten var meget imødekommende. Han forsikrede mig om, at han ville undersøge sagen, og det gjorde han inden for en uge eller to.
Så får jeg et opkald, hvor han forklarer, at jeg skulle have en ny DPF. Dette firma monterede en for 2 år siden, og garantien er nu udløbet. Hvilket jeg forstod.
For at være fair var svaret godt. Han tog derefter til Glos Depot og ringede til mig med dommen. Jeg sagde OK. Jeg har brugt mange penge på det nu, og jeg har brug for, at det fungerer, så jeg kan komme på arbejde. Så kom i gang med arbejdet. Jeg har brug for varevognen tilbage hurtigst muligt.
Så den 9. marts 2024 kommer, og vi booker en MOT, da den snart udløber.
Det bliver omkring den 8.-9. marts 2024. Den er klar til afhentning, men vi vil have betalt de 3.000 kr., der ikke er til salg, før vi afleverer den. Jeg har brugt dette firma i årevis. Og er blevet behandlet forfærdeligt. Har aldrig bedt om en konto før. Og fik lovet, at kontoen var okay til at fortsætte med de resterende 3.000 kr. af Jamie.
NEJ, du kan ikke have en konto, vi vil have den fuldt ud på forhånd. DET HAR TAGET 3 MÅNEDER AT RETTE DETTE TIL KUN 7.000,00 £.
Så nu er jeg en utilfreds kunde. Andy Passco har derefter ringet inden for 20 minutter efter, at jeg efterlod en sandfærdig anmeldelse på denne profil, og bedt mig om at fjerne den, ellers vil han sætte regningen op til 4.600,00 £. Pigerne på kontoret er meget utilfredse med denne anmeldelse. Hvordan ville du synes, det var, hvis jeg efterlod en anmeldelse af din virksomhed? Jeg var meget chokeret over dette svar.
Som jeg forklarede, hvis du brugte mine tjenester, og jeg gjorde dig en dårlig tjeneste, har du ret. Så jeg fjernede anmeldelsen, indtil jeg havde råd til at betale for den og få den væk fra dette firma. Så jeg har nu lagt anmeldelsen op igen, så alle kan se den. Jeg vil rapportere til handelsstandarderne, men får ikke mine penge tilbage her. Men måske har andre også lidt. Og jeg ville gerne rapportere det, i tilfælde af at andre nogensinde har haft problemer med dette firma. Dette firma burde ikke have lov til at drive sådan her. Og jeg synes, jeg har ret til en undskyldning og nogle penge tilbage.
JEG FØLER, AT JEG ER BLEVET RØVET AF SOUTH WEST AND TRUCKS
Mit råd er at finde et ordentligt firma til at passe på dine køretøjer.
P.s.
Kontorpersonalet virker meget flinke. Men lederen af Glos-depotet (var Jamie) og hoveddepotet i Bristol (Andy Passco). Du skal lære nogle manerer. Jeg håber, du lærer af dette indlæg. Som vi også vil poste på dine andre profiler. Og denne gang kan du ikke true mig.
8 August 2024
Jessica Martina Winfield
Min erfaring med Iveco Daily id meget dårlig Jeg bruger tusindvis af pund på en Iveco Daily. Jeg prøver og bestiller reservedele til min varevogn efter en måned Iveco Daily Glocestershire siger, at mine dele sidder fast i tolden. Jeg tjekkede med Customs & Excisize, de sagde, at de fleste varer tager 3 dage at gå gennem den ene ende af Customs & 3 at gå gennem British Customs & Excessize & op til 2 dage behandler ordren, som hænger sammen med inport & eksport. Jeg gør dette peger på Iveco Daily savner at lede eller lyve for mig. De er ikke glade for, at jeg ikke vil inpoly dem for £150,00 i timen for at lave de rapporter, jeg har min egen micanik, der fungerer på mine varevogne. Iveco Daily minimerer dele ved at agere under uretfærdig konkurrence på grund af Pitents. Jeg kan ikke få Iveco-delene gennem min normale forhandler. Dette er en Deliber Act af Iveco. Jeg reserverede min varevogn to gange til service nu for nylig for en MOT, dette måtte annulleres den 08/08.2024 på grund af inkompetent adfærd fra Iveco, de viser en fuldstændig ignorering af kundepleje Jeg bad om at lave en formel klage personalemedlemmet behandlede ikke min klage Jeg har aldrig kendt, at dette er en virksomhed, der er meget uorden, og jeg har aldrig kendt, at dette er en meget uorden for dem. Jeg havde tænkt mig at lave en anmeldelse af uordenlig forretningsskik. Jeg er utilfreds med Ivicos generelle holdning og savner håndtering af kunders ordrer, der skyder skylden på told og punktafgifter, når det er ulækkert
8 November 2023
Ben Lawrence
En meget skuffende interaktion for at være ærlig.
Jeg blev tilbudt et job, og de ændrede ikke den del, de citerede for, men ændrede i stedet en anden del, ingen kommunikation for at se, om jeg ville have, at den anden del blev ændret, men med deres mekanikers ord, "hvad er problemet dine regninger billigere end det skulle være", skiftede også 2 X pærer uden at blive informeret forud for regningen til en værdi af £42.
Ikke anbefalet