Velkommen til Renault Trucks indhold
MOTOR TARREGA TRUCKS 360 SLU (Tárrega)
Renault Trucks dealers at Tárrega, Spain
Lukket
Se nummer
Åbningstider
| Mandag | 09:00 / 19:00 |
| Tirsdag | 09:00 / 19:00 |
| Onsdag | 09:00 / 19:00 |
| Torsdag | 09:00 / 19:00 |
| Fredag | 09:00 / 19:00 |
| Lørdag | 09:00 / 11:00 |
| Søndag | - |
Salg
| Mandag | 09:00 / 19:00 |
| Tirsdag | 09:00 / 19:00 |
| Onsdag | 09:00 / 19:00 |
| Torsdag | 09:00 / 19:00 |
| Fredag | 09:00 / 19:00 |
| Lørdag | - |
| Søndag | - |
Service
| Mandag | 07:00 / 20:00 |
| Tirsdag | 07:00 / 20:00 |
| Onsdag | 07:00 / 20:00 |
| Torsdag | 07:00 / 20:00 |
| Fredag | 07:00 / 20:00 |
| Lørdag | 07:00 / 11:00 |
| Søndag | - |
Reservedele
| Mandag | 07:00 / 20:00 |
| Tirsdag | 07:00 / 20:00 |
| Onsdag | 07:00 / 20:00 |
| Torsdag | 07:00 / 20:00 |
| Fredag | 07:00 / 20:00 |
| Lørdag | 07:00 / 11:00 |
| Søndag | - |
General manager
Antonio Esteve
973312400
aesteve@motortarrega.com
973312400
aesteve@motortarrega.com
Rental contact
Joaquin Pueyo
973 31 24 04
660 08 93 23
jpueyo@motortarrega.es
973 31 24 04
660 08 93 23
jpueyo@motortarrega.es
4 / 5
329 Evalueringer
27 June 2025
Fernando marin
Frygtelig service, forfærdelig, værkstedslederen behandlede os, som om mine penge var værdiløse, han rakte ham lastbilen samlet, og han gav den tilbage til mig adskilt, mit køretøj manglede dele. Jeg anbefaler virkelig ikke dette sted overhovedet. Frygteligt, forfærdeligt, han ydmygede os, råbte af os og for at toppe det, ifølge herren, er vi ikke kunder, som om fakturaen, jeg betalte dem, var blevet givet til mig. Hvilken mangel på respekt for kunderne, de burde give dem undervisning i kundeservice, fordi de er langt fra 0 stjerner. Jeg ville ikke vende tilbage, fordi de fjerner dele og giver dig lastbilen på en halv dag. Da jeg fortalte dem, at jeg ville smide lastbilen væk, fordi reparationen virkede meget dyr, benyttede de sig af den til at strippe min bil og gav den tilbage til mig halvvejs.
27 June 2025
Valentina Restrepo
Frygtelig service
Et stort mærke som Renault med så uetiske medarbejdere som værkstedschefen
Den 27. juni gik jeg for at hente min lastbil, fordi de opkrævede mig 20.000 for en reparation, da jeg fandt ud af det andetsteds, og de gjorde det samme for 9.000 €
Men tja, det er ikke meningen med klagen. Alle opkræver, hvad de vil. Klagen er grunden til, at jeg gik, mødte op, betalte 413 € for den inspektion, de foretog, og bad om en trækvogn til at fjerne lastbilen. Hvilken overraskelse! Værkstedslederen dobbelttjekkede, at han brugte min lastbils benzintank til en anden bil. Han bad mig om at aflyse trækvognen. Jeg måtte vente på, at de fjernede benzintanken fra mit køretøj fra den anden bil, så jeg kunne sætte den på min.
FOR GUD, HVEM GAV DEM TILLADELSE TIL AT BRUGE MIN LASTBILS DELE I ET ANDET KØRETØJ? DET KALDES TILLIDSBRUD.
Okay, så falder jeg til ro.
Jeg holder fast og venter. Han siger, at efter 3-4 timer er den klar, at han vil ringe til trækvognen igen. Hvilken overraskelse! Da trækvognen ankommer, har min lastbil mistet alt brændstof.
De satte en dårlig tank på den, hvilket betyder, at min, som var god, er...
De solgte den til en anden kunde, og de satte den anden kundes dårlige på min lastbil.
Han siger til mig, at jeg skal tage det sådan her.
Manglende dele og med en tank gas. Det er ikke lastbilen.
Jeg vil sagsøge Renault, fordi de er bekymrede over, at deres ansatte stjæler fra Renaults lokaler og stjæler dele til køretøjer fra de mennesker, de kører og forlader med fuld tillid. For Renault er netop den bil, medarbejderne skal skrotte.
Jeg håber at fortsætte med retssagen, og jeg forlader denne anmeldelse, så kunder, der tror på Renault-mærket, kan se, hvilken slags tyve de er.
8 July 2025
Esther
Jeg var fuldstændig punktlig. Kontorservicen var ganske god, og køretøjets layout på grunden var ret godt organiseret.
13 August 2024
Federico Vargas
Både kontormanden og mekanikeren var meget venlige. Vedligeholdelse blev udført på mindre end halvanden time. Jeg ville ønske, at flere ville udføre denne form for arbejde.
I betragtning af antallet af køretøjer, de var i, går de super hurtigt.
6 July 2025
carlos lopez
VIGTIGT AT LÆSE DE VILLE RÅVE MIG
Jeg ringede, fordi nøglerne til den 3500 kg lastbil var blevet væk, og de fortalte mig, at nøglen skulle bestilles fra Frankrig, og at det ville tage en uge, og at det højst sandsynligt ikke ville virke, og at centrallåsen skulle skiftes osv... 900€ til 1200€ De bad mig gå til en hvilken som helst Renault for at bede om skærekoden, og det gjorde jeg. Med den kode kunne de lave en nøgle til mig først og derefter kode den for 200€. Jeg havde 2 nøgler, og lastbilen var klar til at arbejde videre. NU SIGER JEG HVORDAN KAN RENAULT GØRE DETTE? DET ER UTROLIGT, AT DE VIL UDNYTTE