Velkommen til Renault Trucks indhold
ETS GUILLUMMETTE LAON
Renault Trucks dealers at LAON, France
Lukket
Se nummer
Åbningstider
| Mandag | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Tirsdag | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Onsdag | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Torsdag | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Fredag | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Lørdag | 08:00 / 12:00 |
| Søndag | - |
Service contact
Aurélien OUDOT
+33 (0)3 23 27 17 27
+33 (0)6 83 11 85 69
aoudot@lenormant.fr
+33 (0)3 23 27 17 27
+33 (0)6 83 11 85 69
aoudot@lenormant.fr
Parts contact
Brizline CREPIN
+33 (0)6 70 48 81 81
bcrepin@lenormant.fr
+33 (0)6 70 48 81 81
bcrepin@lenormant.fr
4 / 5
31 Evalueringer
14 February 2025
Julien Nice
Aftalt tirsdag med lånebil, jeg skulle hente mit køretøj torsdag, støjproblem foran, køretøj trækker til højre, problem med at udstødningsgasser kommer tilbage i kabinen og en tur der lyser. Jeg specificerer, at vi skal på ferie natten mellem fredag og lørdag. På fredag ringer jeg, fordi der ikke er nyt om mit køretøj, og der får jeg at vide, at dit køretøj ikke er repareret, det er et 9-personers køretøj ingen alternativ løsning..... Hvor er det en skam.
4 December 2024
Sophie Colpin
Min mobile plejepote Jeg stødte på min skytsengel i morges, som jeg aldrig kan takke nok for at hjælpe mig og lade mig komme igennem min arbejdsdag. Tusinde tak. Han vil genkende sig selv....
4 September 2018
Anita Kreft
Første feriedag og havde et problem med hjulbalancen kun for at få eoromaster til at fortælle os, at et hjulleje skulle udskiftes. De henviste os til Renault-lastbiler. Vi kan ikke tale fransk, og de kan ikke tale engelsk, men den service, vi modtog, var enestående, og vores problem/reparation blev prioriteret. Vi går til Laon og gjorde vores turistbit for at vende tilbage til autocamperen, der var fuldt repareret og ventede på os. Personalet vi effektive, venlige og vi er så taknemmelige for deres vilje til at gå ud af deres måde at hjælpe os. Tak. Jeg betalte regningen og modtog en gratis gillet og Renault trucks sæbepose. Hvilken service. U.K. som meget at lære af den franske kundeservice.
31 March 2025
Yann Biren
En top lagerholder, venlig, hjælpsom og som kender sit job meget godt. Tak for hans evner og værdifulde råd.
8 March 2023
Iolanda Silva
149 € for en diagnose + € 30 for modtagelse er for meget.
Og for den samme service fra samme mærke, 354 € mere.
Du må forklare mig det.