Nyheder


21.04.2016

NY RENAULT TRUCKS T

LAVERE BRÆNDSTOFFORBRUG OG HØJERE NYTTELAST

13-liters motor

Motoren DTI 13 er nu udstyret med iinjektionssystemet Common Rail. Brændstofforbruget er reduceret betydeligt på grund af en bedre forbrænding.

Drejeskammel i aluminium13-liters motoren kan fås med høj effekt (440, 480 og 520 hk), så nyttelasten kan øges mest muligt til gavn for vognmanden.

Lavere egenvægt for at få en højere nyttelast

Renault Trucks T 2016 er udstyret med lettere enheder og komponenter, så køretøjets vægt er op til 114 kg lettere:

  • Ttagspoiler uden metalstrukturLetvægtschassis
  • Drejeskammel i aluminium*
  • Ttagspoiler uden metalstruktur*
  • Lettere DTI 11- og DTI 13-motorer
  • Llettere luftaffjedring bag
  • Lettere drivaksel

 

Lavere brændstofforbrug

Aerodynamiske skærmforlængereRenault Trucks T version 2016 indeholder nyt aerodynamisk udstyr og nye teknologier til at reducere brændstofforbruget:

  • Aerodynamiske skærmforlængere*
  • Ny fast tagspoiler for at opnå bedre aerodynamiske egenskaber*
  • To nye akseludvekslinger på 2,31 og 2,47
  • Forskærme udstyret med stænklapper tilpasset chassistypen og hjulenes størrelse

Ny fast tagspoiler for at opnå bedre aerodynamiske egenskaber

OptiVision kombinerer vejforhold med gemte ruter takket være sensoren. Derved kan  den mest effektive gearskifte- og brændstoføkonomi opnås.

* som ekstraudstyr